Speciell dag

Först och främst massor med grattis kramar till Josse som fyller 25 år idag. Hoppas att din dag blir galen med gratulationer, paket och sång. Precis som du vill ha det :)

Så trött och slut idag. Vi hade match i Uppsala igår vid 20.45. Kan säga att det var en sjuk känsla att försöka tagga till då jag mer kände för en kopp te och att sova. Överraskande nog tycker jag nog vann vi med 5-1 och enligt rykten ska vi nu ligga tvåa i serien. Fick en del stryk och var inte alls fokuserad som jag ville, är dock grymt glad över det mål jag gjorde i slutminutrarna. Betydde mycket för psyket.

Humöret är lite bättre idag än sist jag bloggade. Är dock galet nervös för beiktningen på bilen om några timmar. Nu är även reg plåten bak helt sne. Det lär ju inte vara okej! Suck, har en dålig magkänsla gällande det här. Har redan ställt mig in på att ha en tema bil vecka nästa vecka.

Nu ska jag sätta fart och träffa mammagruppen en sväng, ikväll blir det beök från Linda också. Ska bli jättekul!

Kram på er!

Födelsedagsbarnet


Kommentarer
Postat av: Monkan

Grattis till vinsten igår & håller tummarna för dig nu med bilen.

Grattis till syster din oxå!

Vi ses & hörs! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback