Timeout

Idag sa kroppen och huvudet stopp, så otroligt trött. Noah har haft några nätter nu då han vaknat 2-3 ggr och det känns. Jag har fortfarande ont i ryggen sen flytten och nu har det gått så långt att jag vaknar med huvudvärk varje morgon. Är nog läge att knäcka till ryggen. Flytt och innebandy igen sliter på en medelålders kropp :) Man är ju inte 15 längre i alla fall...

Jag skulle ha varit på föräldragrupp nu och brukar ha så svårt att missa saker/tacka nej. Men man kan inte vara med på allt. Vill inte stressa upp Noah heller utan låta honom vakna och äta i lugn och ro. För man kan faktiskt ha sovmornar till kl. 10-10.30 som småbarnsförälder (hint till alla morgonpigga telefonörer). Speciellt då nätterna är som det varit nu ett tag. Noah kanske ska sova hos mormor i helgen så kan jag sova LÄNGE...

Jättekul med barnvagnsbio igår, otroligt bra idé. De verkar köra varannan vecka så det kanske blir en rutin? Annars står ett besök till Öppna Förskolan högt i kurs, vill gå dit och kika lite. Vi får se vilken dag det blir! Har kommit på att det kanske kan vara bra att varva dagarna med aktivitet och vila, varannan dag liksom. Känner att det varit lite mycket nu igen. Vi måste få bo in oss lite också, inte bara vara ute och flänga. Så vill ni hälsa på så vet ni var vi finns ♥

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer och hälsar på imorgon :-)



Kram kram

2008-10-16 @ 15:40:13
Postat av: Rydan

Kommer gärna och hälsar på familjen.. :)..

2008-10-16 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

Hej, hoppas att jag kan titta förbi efter semestern. Måste troligtvis in till jobbet, om någon är där och då kan jag slå två flugor i en smäll :). Hör av mig när jag är hemma igen! Kram på er

2008-10-16 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback