Trött och slut

Antar att det är så det brukar vara. Då allt lugnar ner sig rinner verkligheten ikapp en och det är då man oftast blir sjuk. Har lite ont i halsen, väldigt ont i ryggen fortfarande och är så galet trött. Skulle vilja ligga kvar i sängen hela dagen men det vill ju inte lilleman såklart. Måste ut till Grana idag också och hämta det sista lasset med skräp. Det ska köras direkt till Sörab och jag är väl sådär måttligt road över att göra det idag. But it has to be done! Längtar efter en dag utan några som helst planer, med en lång sovmorgon och en bara vara dag. Snart kanske...

De är en del planer på gång vilket alltid är kul. Sofia ska komma och hälsa på och det längtar jag massor efter. Vi får se när datum spikas men lutar åt ganska snart. Sen ska jag och lilleman åka till London och hälsa på Hanna & Andrew, lutar åt november. LIte julshopping då kanske :) Fast jag ska ju typ sluta shoppa då jag insett hur mycket skit man har. Nästa gång det ska flyttas måste det bara finnas mindre grejer. Ska köra en rensningsvecka snart, även en matvecka då jag lagar storkok (säger man så) till mig och fryser in samt börjar göra egen mat till Noah. Måste ju prova! Kan börja med egna temaveckor kanske. Mat, rensning... Vad mer?
  Kanske egenvård/spa, koll på papper och träffa vänner?

Dags att sätta fart. Här kommer en mysbild från igår morse!

Kram

Mys i mammas säng

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow, nu har han minsann vuxit i pyjamasen =D Mkt fint!

Har börjat kolla lite biljetter för min visit, jag hör kanske av mig ikväll eller i helgen så kan vi stämma av. Och du, glöm inte att pausa mellan flytt-varven...



Kramar

2008-10-02 @ 17:30:59
Postat av: Anka

.... Han vad säger jag? Noah menar jag ju, ser ut att må KANON bra!! Kan bara bero på en och det är ju dig!!

Kram på dig, o glöm inte att varva ner ibland oxå.



2008-10-03 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback