Vuxenpoäng

Hade ju tänkt lägga mig tidigt ikväll men efter dagens tråkiga besked så kan jag inte riktigt koppla av. Vill inte skriva mer om det här då jag inte vet vad berörda vill och anser. Tänker massor på er i alla fall! Så för att koppla bort tankarna så ville jag ha något att göra. Började med att vika tvätt, kom sedan på att jag kunde förbereda morgondagens lunch med Anka, Theo, Monkan och Noah. Så tände lite ljus i köket, satte på radion och lyssnade på Karlavagnen och lagade Chili con carne. Om inte detta är vuxenpoäng så vet jag inte vad vuxen är :) Nu ska jag röja upp disken i köket, förbereda lillemans "nattaflaska" och göra mig klar för sängen.

Sov gott allihopa, var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback