Empty room

"empty heart, since you´ve been gone I must move on. Empty space, lonely days. My life goes on, just like the moon". Ja, ni känner säkert till låten. Jag älskar den och har haft den i huvudet hela dan. För varje möbel som plockats bort från huset, för varje låda jag burit. Det är och har varit så blandade tankar. Skönt med nystart, jättemysig lägenhet, skönt med närheten till allt, tråkigt att lämna grannarna och allt det fina härute. Den värsta känslan som jag brottas med hela tiden är dock, det var inte så här det skulle vara/bli. Men som Sanna sjunger, life goes on....

Idag har både mamma och pappa hjälpt till med flytt och packning, tusen tack! Vi fick mer gjort idag än vad jag trodde. Imorgon går några lass till och sen ska det städas och ordnas mysigt i mitt nya hem. Noah har varit så duktig och bidrar med lite joller och skratt i allt flyttande. Han var några timmar hos snälla Sanna också och fick 100 % uppmärksamhet, bus och bad och allt som hör till. Där fastnade jag med och fick både mat, bad och choklad. Kom hem rätt sent och då jag inte är van att vara ute om kvällarna så blev jag förvånad över mörkret och kylan. Jag fastnade med blicken mot himlen då jag kom hem och vilken underbar stjärnhimmel. Så otroligt vacker!

Nu ligger lilleman och skrattar i sömnen, underbart att höra. Undrar vad han drömmer för härligt? Sista natten i huset, imorgon bär det av mot Finspångsvägen.

Puss & Kram


Empty room
Empty room



Kommentarer
Postat av: Linda R

Många kramar till er. Vi syns i nya lägenheten, snart hoppas jag....

2008-09-27 @ 12:16:21
Postat av: faster

Skriver från jobbet, var t vungen att skriva det så att jag inte får dåligt samvete för att jag inte hjälper till med flytten hi hi. Men det klarar ni ju bra själva ju. Pussa Noah från g.faster.

2008-09-27 @ 13:15:29
Postat av: Sara

Lycka till med flytten! Hoppas att du kan sova gott i den nya lägenheten i natt :). Kommer snart och hälsar på. Kram kram

2008-09-27 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback