Kaos i alla rum

Jämfört med tidigare "tomma" inlägg så är det mer fullt kaos i detta. I alla rum i nya lägenheten, i kroppen och i sinnet. Idag på väg till matchen så släppte allt, tårarna rann som vattenfall och jag fick dem inte att sluta rinna. Antar att det omedvetet varit en press med all flytt och innan det Noahs dop och så allt annat förstås. Jag känner mig mentalt slut! Men det var skönt att gråta, i alla fall efteråt. Efter 4-4 matchen så bar det iväg hemåt och jag och lilleman har myst och fixat en del. Han har varit lite varm idag och nu börjar jag också känna mig hängig. Sitter med en kopp te och hoppas på många timmars sömn så löser det sig nog.

Det blir en lugn vecka med mycket hemmatid och promenader. Nu är det dags att verkligen försöka njuta av min mammaledighet, på riktigt! Tusen tack till alla som hjälpt till med flytten, er hjälp har varit ovärdelig för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback