Nästan klar

Saknas lite gardiner och lite småfix i mitt nya hem men annars är jag klar. Alla kartonger är urpackade och det mesta tekniska funkar äntligen. Otroligt skönt med internet, tv och hemtelefon. Ska ta lite foton vid tillfälle men dagarna flyger förbi och när kvällen kommer är jag helt slut, dessutom är det för mörkt att fota då. Lite märklig känsla att bo in sig då jag vet att jag med stösta sannolikhet bara kan bo här 1/2 - 1 år, men man får gilla läget...

Imorgon är det besök i nya tvättstugan som gäller, rensa ur bilen och så eventuellt en lunch med Ullis. Träning på kvällen och uppladdning inför helgens hemmamatch. Alltid extra kul att spela hemma! I helgen vankas det skoj också och det ser jag fram emot. Lilleman ska sova hos morfar & Marie för första gången och det känns lite läskigt. Han sov ju hos grannarna en natt förut men då var det ju ändå så nära... Det är säkert nyttigt, för oss båda! Han är ju social till tusen, den lilla grodan, det beror nog på att han träffat mycket folk sen dag ett på sjukhuset.

Borde hoppa i säng men drar mig alltid, är ju övertrött men vill inte ligga där och fundera. Har lånat Noahs stora dopgroda att krama. Tyvärr är den dålig på att krama tillbaka och dessutom måste man vara försiktig så att man inte kommer åt knappen för ljudeffekterna. Då hoppar man ju högt!

Förresten, Noah fick ju presentkort på dopet och idag handlade jag lite åt honom. Bland annat en vit body med krage och en svart liten slips. Tänk er, vad stiligt! Ska fota det också, jag lovar!

Många kramar!



Kommentarer
Postat av: saga

Har precis börjat läsa din blogg, den är jätte bra.

Men har bara en liten fråga? är du inte ihop med din kille längre?

2008-12-02 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback