Tyst och tomt

Dopet är ju som ni märkt och vet avklarat och nu har även the English people åkt hem. Älskade underbara Hanna & Andrew (med bebis i magen, Hanna då alltså...), saknar dem redan! Det är tyst och tomt här hemma och jag försöker lysa upp med ljus, lyssna på favoritskivorna och tänka framåt. Noah sover sött i sin spjälsäng, han är trött efter dagens babysim. Snart flytt också, sen hoppas jag äntligen på lite lugn och ro. Var ute och gick en solig eftermiddag och tog lite fina kort på underbara Grana, tänkte dela med mig av dem imorgon kanske. Nu ska jag nog läsa lite engelska skvallertidningar och bara vara.

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Å vad roligt för dem!! Hälsa och gratta så mycket! Kanske kan ses något nästa vecka....?

2008-09-17 @ 12:22:57
Postat av: JESS

Shit vilken kille du har!!! han charmade mig till månen! Blev helt betagen!

Kram kram på er

2008-09-17 @ 12:33:27
Postat av: Johanna

Ses gärna nästa vecka Linda, vi kan väl höras och bestämma mera!?



Tack Jess, du är gullig du! Kram till dig med :)

2008-09-17 @ 12:38:19
Postat av: Hanna

Hej Johanna!

Saknar er också! Ska titta på biljetter idag - stor kram till dig och lilla Noah

2008-09-17 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback