Underbart höstväder

Vilken dag! Jag och Noah hade lite sovmorgon och efter frukosten gick vi ut i solen. Underbart promandväder verkligen! Noah somnade sött i vagnen och jag la mig och läste lite på altanen innan jag började packa. Var måttligt sugen kan jag säga! Vi har haft en riktig fixdag och jag har tagit många pauser i solen, helt underbart skönt! Ikväll är det träning och jag har en del spring i benen, måste bero på värmen :) Blev även inbjuden på barnvagnsbio nästa vecka, kul idé!

Hoppas att ni mår bra i höstsolen?
Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Barnvagnsbio i Väsby el? Vart lite nyfiken på det där.. :)

2008-09-24 @ 16:48:45
Postat av: Sofia

Låter som ni har det ganska mysigt, trots packning och flytt. Här skiner oxå solen och att hösten är på väg känns bara bra... Hörde ditt meddelande idag och ringde faktiskt tillbaka men då kanske du var i fixartagen =)



Ha det bäst och Grattis Noah i efterskott!!!

Kram

2008-09-24 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback