Blandad kompott igen

Precis hemkommen från ett Pilates pass, har sån skön känsla i kroppen efter det. Noah var med och busade med de andra barnen i barnpassningen och han stormtrivs där. Nu ska vi natta här snart, ville bara skriva några rader. Noah är för övrigt fullt upptagen med att mecka med mina nycklar och en tröskel så jag låter honom vara. Härlig dag idag med sol och värme samt goa Elias (även mamma Erika efter ett tag) på besök.

Som jag nämnde förut så äter Noah det mesta nu vilket syns på bilderna. Ibland får han prova lite själv och ibland får han hjälp :) Idag har vi gått massor, jag håller honom i en hand och han bara traskar som han aldrig gjort annat. Det är kul att se! Vi har även lekt "kull" och det ÄLSKAR han. Det är väl mest jag som jagar och han skriker med skräckblandad förtjusning och då jag fångar honom så är det världens tokskratt. Det skrattet får den tröttaste och gråaste dag att bli alldeles ljuvlig. Fast idag var ju ingen sån dag, idag har varit en riktig toppendag!


I helgen kommer söta A, det blir mysigt! Jag ska även fira goa Maja som blir vuxen :) Så blir det till att heja på systeryster som har seriepremiär med nya fotbollslaget. Hört talas om att det ska bli riktig sommarvärme också, härligt! På måndag sen ska jag göra en gastroskopi för att kika lite vad som händer där nere i magen. Tror iofs att jag redan har svaret men det är bäst att låta proffsen avgöra. Är ganska nervös och känner mig lite orolig för reaktionen då en del sjukhusminnen inte är alltför roliga. Men det är bara bita ihop och skapa nya minnen, eller hur!?

Den nedersta bilden är verkligen ingen favorit ur min synvinkel men Noahs min är underbar tycker jag, så jag bjuder på den! Jag är inte den som är den...

Dags för lilleman att få välling och sova, puss och kram!

Gott med knäcke
Kul att äta själv
Mys med Elias
Bus med mamma

Kommentarer
Postat av: faster

Härliga bilder kram

2009-04-24 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback