Gott & Blandat

Det är dåligt på inläggsfronten nu, jag vet! Det är många nya rutiner här hemma och det är verkligen svårt att få tiden att räcka till. Noah äter mer "riktig" mat och det tar sannerligen längre tid än då han själv kunde ligga med sin vällingflaska. Vi ska inte tala om tiden det tar efter han har ätit, med smulor och dylikt överallt :) Noahs nya favorit är att krypa bort till skafferiet, ställa sig på tå och ta en knäckemacka och knapra på. Han ser ut som en liten farbror där han sitter då!

Noah och jag var på ett riktigt litet äventyr i förra veckan, han blev fotad för ett klädesmärke och deras katalog. Bilderna är toppenfina och jag väntar bara på klartecken på att få visa upp dem. Stolt som en tupp är jag i alla fall över min lilla älskling! En jätterolig dag med nya intryck och härliga människor var det också!

Idag har vi en riktig hemmadag utan några vidare planer. Det är skönt med såna dagar ibland. Jag har lite små projekt på gång som jag fixar och trixar med då tid ges, hmm inte så ofta alltså men ändå. Födelsedagar och andra firande närmar sig med stormsteg, maj blir en riktig kalas månad. Känns roligt och inspirerande, så härligt att känna glädje och energi igen. Mycket av det är tack vare mina underbara vänner och familj som alltid finns där, det betyder allt! Tack till min älskling också och din goa familj ♥

Pussar & Kramar

Innebandykillen

Kommentarer
Postat av: G.Faster

Tack Noah för ditt sprudlande charm offensiv,,när vi sågs ,,,du e för go.. Kram Kram till er.

2009-04-21 @ 17:33:49
Postat av: Joachim Kantola

Gud vad stor han har blivit måste jag säga ;) väldigt fin blogg du har hanna ;) kram.

Postat av: Erika

Väntar med spänning på att få se bilderna. Förstår att du är stolt över din älskling. Vi ses imrg!



Kram

2009-04-21 @ 21:25:04
Postat av: Johanna

Kul att du hittat hit kusin vitamin! Korten får vi visa upp först i augusti vet jag nu, men man kan ju alltid passa på att kika lite då man är här hemma :)



Kram kram!

2009-04-22 @ 12:44:17
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback