Mysig dag

Vilken härlig dag vi har haft med solsken och massa småpyssel. Jag och Noah var i förmiddags på mitt jobb och sa hej till alla men främst sa vi hejdå till goa Sara som ska sluta. Vi kommer att träffas ändå, snart hoppas jag så farvälet kändes okej trots en liten tår. Jättekul att träffa alla och höra om planerna då jag ska börja igen, jag känner mig jätteladdad faktiskt. Men ett halvår till ska njutas hemma med lilleman och det är perfekta årstiderna för det nu.

Vi har även träffat goa Katta idag och fikat och tagit en härlig promenad. Vilka vyer längs Brunnsviken, där vill jag gå mer i vår. Tack för en härlig dag vännen!

Hoppas ni mår gott och har en härlig helg framför er, kramar!

Vårpromenad vid Brunnsviken
Fikadags hos Katta
Noah på äventyr
Trött kille

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka mysiga bilder :)

O va mysigt väder det ser ut o vara hemma, själv sitter jag o håller på o regnar bort här i åre o tråigt har jag som bara den!!

Så det ska bli underbart o få o komma hem i morgon. :)



Hoppas vi kan ses nåt när jag kommer hem

Kramar

2009-04-03 @ 22:36:02
Postat av: faster

oh vad han har blivit stor ju kramar till er saknar er

2009-04-05 @ 06:52:32
Postat av: Anka

Vilka fina bilder ;)

Om ni inte har något för er i veckan, får ni komma & dejta oss!!!!

Vi har ju packet här hemma till Noah som vi inte hunnit lämna!!!!



Kram

Postat av: victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

2009-04-05 @ 15:39:39
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback