Underbar dag

Kul med alla kommentarer verkligen! Det är 1/3 av er som varit inne och läst i måndags som valt att lämna spår. Ni andra vill förbli hemliga och jag kan inte göra något åt det, fortfarande nyfiken på vilka ni är dock! Vilket härligt väder vi har idag, lite kalla vindar men med rätt kläder så känns det underbart. Noah pysslar och meckar här bredvid mig. Just nu är det skrivaren här som lockar men den är ajaj :) Han är lite hes så lillplutten låter charmigare än vanligt. Vi har mysiga dagar med besök på Öppna förskolan, promenader och annat fix och trix. Hoppas att ni mår gott i vårsolen också? Här kommer en bild från senast bästaste Hanna var här och hälsade på.

Puss & Kram

Noah med sin gudmor Hanna

Kommentarer
Postat av: Gun H-stad

Härliga vår! Min balkong----42 grader varmt där nere! Vad sägs om det? Hur går det med mails-skrivandet? Nyfiken på planer och annat.

Kram till er båda-ni är lika goa båda 2.

2009-04-01 @ 17:43:41
Postat av: Johanna

Åhh låter helt underbart ju! Har provat i två dagar nu men min mail är helt kocko. Tror de håller på att göra om ngt med hela alltihopa? Hoppas ni friskat på er? Tänker på er, kramis!

2009-04-01 @ 22:12:34
Postat av: Monkan

Får se om du stöter ihop nåt med Saul & Noah på ÖF då. Dom brukar va där tisd em & torsd fm tror jag. :)

Vi hörs, ha en bra dag! Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback