Veckan i bilder

Nu var det längesen jag skrev eller la upp några bilder. Det är nattningsdags för Noah nu så den här gången får bilderna nedan visa vad vi gjort senaste veckan. Måste ändå bara skriva att jag hittat mitt favorit träningspass, Pilates! Så otroligt skönt för hela kroppen och så lugnt och avslappnande fast samtidigt ansträngande. Perfekt! Vill också skriva tack för din fina kommentar Karin, tänker så ofta på er, saknar er och visst vill jag hälsa på. Jag hör av mig!

Puss & Kram

Bus hos Theo
Duktiga killar
Badbus
I lekparken med mormor
Mys med bästa A
Slappa lite
Massor av speglar

Kommentarer
Postat av: jenny

herregud så go unge e alltid min tanke då ja ser ditt charmtroll! tiden går så fort, snart e vår lilla dam sådär stor..

2009-04-17 @ 13:04:44
Postat av: Anka

Visst är dom lite lika, Noah & Theo??? Det tycker iallafll jag :=)

Tack för en supermysig dag....

Trevlig helg

Kramar

Postat av: Anka

....fast Noah är lite brunare då, haha!!!Tänkte mest på sättet dom är på!

2009-04-17 @ 14:03:52
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: jenny

vilken go unge e alltid min komentar när ja ser era fina bilder!

2009-04-18 @ 10:51:41
Postat av: Johanna

Ja de kanske är lite lika :) Hoppas vi får komma till er mer i sommar och leka i den fina sandlådan. Theo har ju massor att lära Noah!



Hoppas dopet var lyckat Jenny, det tror jag säkert. Hälsa släkten från oss i Sverige!



Kram kram!

2009-04-18 @ 14:54:19
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback