Bara några rader...

Det är full rulle nu med lämning på förskolan, till jobbet, planeringar, förberedelser, diskussioner och lite annat smått och gott. Hämta på eftermiddagen, fixa något ärende, hem och laga middag och mysa lite, nattning och så lite kvällsmys eller som idag innebandy. Det var så himla kul att spela igen!

På tal om ärenden efter jobbet... Idag samlade jag kraft och åkte till apoteket, något jag tänkt göra länge men inte hunnit/orkat med. Noah var lite trött och kinkig i vagnen, jag var kanske också lite trött och kinkig när jag tänker efter. Hämtar mina saker, betalar och går till Lindex för att hälsa på moster. Sedan går vi till bilen och åker hem. Vi äter mat, badar och leker innan lillebror kommer över. Då kommer jag på att jag ska ta fram påsen, men den är BORTA. Hittar den ingenstans och apoteket är ju nu stängt. Suck! Snälla, säg att någon snäll själ lämnat in den imorgon då jag ringer... Är man snurrig då sånt här händer? Jag har i några dagar nu igen dessutom försökt öppna porten med bilnyckelns knappar och tryckt gamla portkoden som pin till mobilen. Hur ska detta sluta? :)

Saknar min kärlek som är ambitiös i flygteorins värld, är stolt över dig! ♥

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag beundrar er alla som har barn, hur ni får ihop tiden, och orkar.

2009-08-19 @ 10:30:17
Postat av: Faster

Jag beundrar er alla som har barn, hur ni får ihop tiden, och orkar.

2009-08-19 @ 10:30:43
Postat av: Maja

Hahahaha Johanna va tokigt det kan bli ibland när man har mkt i tankarna o massa o pyssla me.....

Jag gillar iaf den när du försökte öppna porten med bilnyckelknapparna. ;)



De e typ som om man ställer in mjölken i skaferiet hahaha



Lycka till på jobbet nu när allt drar igång o alla barnen kommer :)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback