Imorgon är det dags igen!

Kvällen/stunden är kommen då det är dags för allvaret igen. Tillbaks till jobbet, till kvicktänkta och smarta beslut, till tålamod och disciplin, till fingertoppskänsla och bus med barn och ungdomar. Hur ska detta gå? Mitt huvud har ju länge känts som sirap och besluten vill jag gärna fundera på LÄNGE :) Tur att vi har några dagar på oss innan eleverna kommer i alla fall. Imorgon börjar det med konferens och övernattning, ska bli superkul och mysigt. Längtar redan till frukosten :)

Dagens bästa...
* Morgonkramarna i stora sängen alla tre innan det var dags för studier, förskola och fix för min del
* Att träffa mamma, faster och syster på lunchen, allt för längesen
* Några braiga och mysiga samtal jag hunnit med idag
* Lilla kvällspromenaden med Noah innan regnet kom
* Allt beröm jag fått för min hemmagjorda saft

Dagens sämsta...
* Att tvätta fyra portar bort i tvättstugan ensam hemma med lilleman, ett evigt konkande och massor av trappor
* Att låta Noah äta sin middag helt själv, potatismos i HELA köket (fast det hör väl till, det går bättre och bättre)
* Att jag har min väska att packa samt Noahs övernattningsväska kvar och jag är redan SÅ trött
* Alla tusentals jäkla myror vid farmors grav

En annan superbra sak idag var att Noah skött sig exemplariskt sin första egna dag i förskolan, sovit gott, ätit dubbla portioner, varit pigg och glad. Kramen jag fick då jag hämtade honom i eftermiddags var obeskrivlig. Mammas fina älskade lilla kille!


Pussar & Kramar

Noah leker kurragömma
Kan äta själv
Annan teknik :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vilken skön stil Noah har vid matbordet!! Han måste ha rätt lång tunga ;) Ses på fredag. Kram!

2009-08-12 @ 23:48:45
Postat av: Anonym

Börjar gråta varje gång jag ser Noah, han är det finaste jag vet! Det var trevligt att träffa dig med igår även omd et bara vart en snabb visit.



Puss

2009-08-13 @ 10:25:29
Postat av: Josse

Mäh, det var jag som skrev det innan men de syns inte:( lycka till idag! Kram

2009-08-13 @ 11:48:31
Postat av: Monkan

He he, vilken härlig bild med hela huvet i matskålen... :)

Postat av: Faster

ha ha vilka fina bilder

2009-08-13 @ 19:15:57
Postat av: Faster

ha ha vilka fina bilder

2009-08-13 @ 19:16:11
Postat av: Hanna

Ooo what lovely pictures! I hope your first day went well :) Miss you lots

2009-08-14 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback