Lugna dagar

Det är helg och för första gången på länge så känner jag av skillnaden. Förut kunde alla dagar vara måndagar likväl som lördagar, det handlade bara om inställningen. Efter första arbetsveckan så känns det helt på sin plats med riktigt lugna mysdagar hemma. Man måste ju passa på att kramas och gosa också då alla är hemma, ingen förskola, inget jobb och inga studier :)

Noah har haft något tok med sina händer nu i några dagar. De har varit torra och känts svullna, som riktiga byggarhänder. Vi har varit iväg och kikat och den enda troliga förklaringen är att han kommit åt en blomma som heter björnloka. Lilleman har inte klagat en sekund men det har sett riktigt läskigt ut. Vi har smort in med olika bra salvor, masserat de små händerna och satt på strumpor som skydd. Se så glad han är ändå :) Underbara lilla kille!

På måndag kommer eleverna och det ska bli otroligt kul. Hela veckan har bestått av förberedelser och planeringar av olika slag. Det blir första gången jag startar upp med en sexa och jag är väldigt upprymd och glad, bara lite nervös! Träffade på en gammal elev i centrum för några veckor sen och hon sa, var bara dig själv Johanna så blir det toppen. Det tar jag som ett gott betyg samt som ett klokt resonemang, goa tjej :)

Pussar & Kramar

Glad kille


Kommentarer
Postat av: Faster

Solskensungen kram på er...

2009-08-23 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback