Söndagsångest

Jag hade glömt hur det kändes, var ju så länge sen. Idag anande jag pirret i magen och den lilla klumpen över att helgen är över. Om sanningen ska fram så har jag inte någon söndagsångest för att jag ska jobba, ska bli kul! Men däremot så känns det tufft att lämna Noah hela veckan lång. Vi har verkligen tagit det lugnt och myst i helgen, bara han och jag. Vi har dansat, sjungit, badat, cyklat, lekt och ätit gott. Jag hade en del andra planer inbokade men kände redan i fredags kväll att jag behövde ta det väldigt lugnt. Mysigt med ett litet besök av bästa Malin idag och en liten tripp till Grana för att se glada ansikten och få ärva lite leksaker och böcker. Tack snälla för att ni tänkte på oss!

Nu ska jag mysa med mitt te, tända ljus och en gigantisk tvätthög :) Bilden är från igår då jag och Noah var på cykeltur. Vi åkte förbi farmor och sa hej och Noah klappade så fint på graven. Önskar så att de hade fått träffats, vilket möte det hade varit! Saknar dig så! ♥

Pussar & Kramar

Noah klappar farmor

Kommentarer
Postat av: Faster

Mamma är med er,,som skyddsängel

2009-08-17 @ 09:36:22
Postat av: Ullis

Sååå kul att se er igen!

Kramar!!

Postat av: Monkan

Hoppas det gått bra på jobbet & att lill-Noah har skoj på dagis... Stor-Noah tycker d e jättekul med allt nytt. :)

Vi ses & hörs! Kram Mon

2009-08-17 @ 20:58:32
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback