Vad ska man säga?

Jag startade min blogg för att jag älskar att skriva och uttrycka mig. Jag tycker också mycket om att fota och tyckte detta var ett roligt forum att förmedla tankar, roliga händelser och bilder från mitt liv i. Just nu känner jag mig förvirrad och kränkt. Det har blivit en riktig pajkastning på sidan och mitt liv har blottats på ett sätt jag inte själv har velat. Jag har aldrig skrivit om allt det som pågår just nu och som gjort det under olika skepnader under en lång tid tillbaka. Detta av respekt till situationen och mest av allt, av respekt för Noah. En sak har jag dock lärt mig, framförallt under senare tid. Man ska aldrig döma någon innan man gått i den personens skor. Det kan vara så mycket som ligger bakom som man inte har en aning om. Värre saker än man någonsin vill tro! Jag tjänar ingenting på att smutskasta eller skriva om de sakerna här men jag vet att rättvisa brukar skipas och jag vet att det jag gör nu är rätt. Jag vet också att jag har en stor och trygg familj bakom mig samt de bästa av vänner. Jag vet vad jag har och ni lyckas inte rubba på det hur mycket ni än försöker. Jag blir fruktansvärt ledsen då det förekommer lögner om mig på det här sättet men jag vet att de som står mig nära vet hur allt varit och gått till. De vet även hur jag är som person och vet att jag ALDRIG skulle göra något för att göra någon illa, framförallt inte mitt eget barn. Jag behöver inte försvara mig men jag kände dock att dessa rader behövde skrivas. Jag kommer inte skriva eller kommentera om detta något mer här. Troligtvis kommer jag ta bort alla inlägg också. Jag vill inte ha skrämseltaktik, lögner, förtäckta hot eller ett psykologiskt krig här.

Tack än en gång till alla ni som finns runt omkring mig och min familj!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men herregud Johanna! Vad hände här?! Kanske var väntat iof nu när allt har dragit igång. Vill inte säga mer än så, men jag förstår absolut om du vill stänga ner din blogg. Jag hade antagligen gjort det samma. Tänker på dig! Kram

2009-09-01 @ 07:34:18
Postat av: Elin Ö

Hej vännen! Helt otroligt vilka människor det finns! Stå på dig, du om någon vet vad som är rätt & du har alla dina vänner & familj bakom dig! Tänker på dig! Kram

2009-09-01 @ 08:18:59
Postat av: Faster

Puss och kram

2009-09-01 @ 09:24:49
Postat av: tessan

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... men jag skickar en styrke-kram kram

2009-09-01 @ 09:56:25
Postat av: Lollo

Jag håller med dig johanna till 100% och det är tråkigt att vissa inte kan låta bli att skapa diskussion, speciellt här när du har din blogg av helt andra orsaker. Hoppas det inte påverkade dig alltför mycket, du är stark tjejen!



Har Noah visat dig hur man gör när det kommer en gul bil än då?



Puss o kram

2009-09-01 @ 12:48:00
Postat av: Hanna i England

Hej kusin!

Tänker på dig.Ska ringa en kväll i veckan så vi kan 'catch up'

Puss och kram

2009-09-01 @ 13:32:21
Postat av: Maja

Herregud jag blev alldeles tom när jag att o läste ditt andra inlägg med alla dessa komentarer!! Att vuxna människor kan bete sig på det här viset det e juh pinsamt!!



Bara stå på dig Johanna jag vet att du klarar det du e en stark tjej precis som Lollo säger. Och du vet att du har hela din famolj o alla dina vänner på din sida så ingen kan köra över dig!!



Stor kram till dig o lilla familjen

Postat av: Anna från Protelma

Hej Johanna,



Jag vet inte någonting om sakfrågan, men påhopp av det slaget är inget någon borde behöva utstå. Riktigt dåligt, och fegt att inte tala om vem man är. Jag har följt din blogg ett tag och tycker att det är väldigt trevligt att få se hur din lille växer och utvecklas. Du är en stark tjej som klarar det mesta, det märktes redan när vi jobbade ihop, och det blir bara mer och mer tydligt här på din blogg.

Ta hand om dig, och många kramar! /Anna

2009-09-01 @ 18:34:14
URL: http://www.laufelille.blogspot.com
Postat av: Fröken Nina

Jösses... Ja, vad säger man? Såg också alla kommentarer på förra inlägget och undrar hur vuxna människor tänker när man skriver sådana kommentarer?!



Jag har ingen aning om vad som hänt, vilket visar på att du här på bloggen hållt en neutral ton. Jag är säker på att allt kommer lösa sig till det bästa för Noah, dig och alla andra inblandade!



KRAM!

2009-09-01 @ 18:57:50
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com
Postat av: A-K

alltså vad i helvete är detta för patetiska människor som skriver kommentarer om nått dom ej har med att göra?!?! spring in med skallen i väggen så kanske du blir normal igen! DU har inget med varken J, P, M eller N att göra när de gäller den här frågan. Vad som sker i vårdnads frågan etc har INGEN annan med att göra! Inte heller jag! Skitsnacket kan du stoppa upp i arslet. Låt dom alla få lugn å ro så löser det sig för allas bästa med hjälp av rättssamhället om de så behövs.



Hoppas allt annars är bra Johanna, såg att du börjat jobba igen, hur känns de?!?!?



Puss å kram!!!



2009-09-01 @ 19:41:25
Postat av: Karin

Hej Johanna!



Det här är Karin som du spelade innebandy med något år. Erika erenrots kompis du vet... Jag brukar titta in på din blogg med någon månads mellanrum då jag har lite långtråkigt. Du tar ju så himla fina foton framförallt och det tycker jag är så härligt att se. Synd att du slutat skriva på bloggen. Har inte en susning om vad allt handlar om men vill bara önska dig allt gott!

Kram Karin

Hälsa Josse också!

2009-09-03 @ 14:01:36
URL: http://karinolovsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-09-04 @ 10:52:36
Postat av: Rydan

Gumman... tänker på dig...:).. Kram Rydan

2009-09-04 @ 10:57:04
Postat av: Monkan

Hej! Hoppas du har det bra på jobbet & att Noah trivs bra på dagis. Vi kan väl försöka få till en date efter vår Mallis semester vet ja (åker nästa lörd). Måste ju lämna dina böcker oxå.

Hoppas du fortsätter skriva för jag gillar ju din blogg!

Kram & trevlig helg

2009-09-04 @ 11:44:39
Postat av: Josse(syster för er som inte vet)

Min älskade syster,vill bara skriva lite sanna och varma ord då du fått mycket smutskastning på sistone. Det finns ingen människa på denna jord som jag önskar mer lycka än till dig.Du har gått igenom så mycket det senaste 2 åren som många andra inte hade klarat av! DU är den person jag ser upp till och jag hoppas att jag blir en lika perfekt och underbar mamma som du är med fina underbara Noah. Du är en fantastisk mamma och syster, sätter alltid familjen i första hand. Att andra skriver eller säger annat får stå för dom, du är en perfekt mamma och syster.Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Puss och Kram

2009-09-04 @ 11:59:12
Postat av: Anonym

2009-09-07 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback