Älskade sovmorgon

Lördag och helg och jag har inte jobbat ett dugg hittills, känns ovanligt och skönt! I helgen har vi A här och båda killarna sov länge imorse vilket betydde sovmorgon. Så mysigt att få strutta omkring i morgonrocken och dricka mitt favoritte LÄNGE. Jag älskar då det finns tid att dricka te och bara vakna först, för att sedan äta frukost i lugn och ro och varför inte en kopp te till :) För att det skulle kunna hända på vardagarna så skulle jag behöva gå upp redan klockan 06.00 och det finns inte på världskartan.

Vi har varit i Täby C och kikat runt lite idag, definitivt ett av mina favorit centrum. Men det är inte så rogivande eller ens speciellt
mysigt att gå i affärer just nu med min lilla groda. Frida, du var ju med igår och kan intyga... Han vill inte sitta i vagnen, han vill inte bli buren, utan han KAN SJÄLV och röjer precis överallt. Ser han en hiss eller rulltrappa skriker han av glädje och springer dit för att trycka på knappar och åka. Det blir liksom inte så mycket julklappstittande eller lugn julstämning heller för den delen. Men det har ju sin charm också såklart! Dock längtar jag efter att få gå och titta i lugn och ro alldeles ensam, måste styras upp snarast!

Vi var även och åt god mat med svärföräldrarna och blev lite bortskämda nu på kvällskvisten. Mysigt och avkopplande! Vi fick med lite saffranskaka hem som jag har fikat på nu här framför datorn. Jag letar roliga julklappar på nätet och surfar runt, är det någon som har någon bra sida att tipsa om? Jag har även laddat upp bilder från kameran från förra veckan, så här kommer lite bilder från julpysslet på Noahs förskola och innebandymatchen. Pussar & Kramar!

Spännande bok om brandbilar
Klättraren
Noah kan självVäsby vs JapanSpännande med innebandy


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Hej! Kikar in hos dig. Vilket litet charmtroll du har! :-)

Kram

Postat av: Johanna

Tack snälla, det värmer!

Kul med nytt "ansikte"!



Kram

2009-12-06 @ 11:18:02
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken söt liten tomtenisse!!



Härliga bilder dom andra också :)

2009-12-06 @ 16:20:45
URL: http://majalarsson24.blogg.se/
Postat av: Erika

Men ååå han är så stor nu. Tänk första gången man höll det lilla knytet i famnen då var han inte stor.



Puss och kram



2009-12-07 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback