Busbilder

Blir galen på de där försvunna nycklarna, så nu behöver jag lugna ner mig med lite surfing och bloggande. Tänk att det snart är julafton... Var tar tiden vägen? Igår åt vi julbord med jobbet och det var otroligt gott och mysigt. Jag har verkligen underbara kollegor! Idag var det Noahs sista dag på förskolan det här året. Nu ska vi vara hemma och mysa och bara vara i 2,5 vecka, underbart! Kanske åka och bada lite, leklandet, träffa kompisar, åka pulka, gå till biblioteket, baka och kramas. Här kommer lite bilder från i förra veckan då vi var hemma och var lite krassliga. Må så gott, puss & kram!

Ps. Noah har använt mitt volym schampoo :)

Teaterapa
Testaren
Coola blicken




Kommentarer
Postat av: Faster

Det e verkligen lillRobin han e så söt, och så några miner som du hade sopm liten,,ska bli så kul att träffa er imorgon kram på er.

2009-12-23 @ 17:15:20
Postat av: Anka

Men gud va stor han har blivit!!!!

Måste bara snart ses o busa lite :0)

Kramar från Theo och mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback