Härlig kväll

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag var visserligen sjukt trött imorse men med en lugn start på jobbet med en kopp te, pratstund med fina kollegan och bra planeringar samt promenad med klassen i solskenet var jag åter på banan. Jag har varit förväntansfull hela dagen också på Noahs julpyssel på förskolan. Första julpysslet liksom! Kärleken var med också och det var otroligt mysigt med julsångerna, alla gulliga barn och pysslet. Men vissa av sakerna var kluriga alltså, trodde jag hade koll på pyssel men icke :)

Lillebror hörde av sig angående Väsby Damernas match mot Japans landslag och självklart ville jag kolla på det. Jag tog med mig Noah och hans nya lilla fina klubba (från min kollega)
och kikade på första halvleken. Noah älskade farten, musiken och bänkarna i Smedis :) Upp och ner, under, rulla runt och hoppa, min lilla vilding! Han somnade på rekordtid i sin lilla säng. Kvällen har bestått av lite tvättfix, jobbande och bloggläsande. Finns så många kloka människor därute som skriver om livet i stort och smått. Med en kopp te och mysisarna på, kryper jag upp framför datorn och berörs.

Idag kommer min fina mamma hem från solen, har saknat dig mamma

Hej hej till publikenMamma älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilken söt liten tomte... Ha en härlig helg snart & så ses vi nästa lördag! Kram

Postat av: Anka

Dom är så härliga, de små liven....

Sötis Noah.

Kram

2009-12-03 @ 22:08:51
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback