Härligt och jobbigt

Dessa fina rader fanns i min inkorg på facebook igår. Gissa om det värmde i hjärtat! Ni som var med i krokarna då kommer säkert ihåg. Till er andra kan jag säga att det var en gång en ung vilsen liten pojke som behövde trygghet och någon att lita på. Vi var flera som såg hans rop på hjälp och idag lever han ett lyckligt och stolt liv.

Jag skulle vilja tacka dig för all den hjälp jag har fått av dig för utan dig hade jag nog inte varit där jag är idag!

Jag tackar dig med hela mitt hjärta!

Kram Lilleman!


Det jobbiga nu är att Noah fått ögoninflammation och vaknar till och från och är ledsen. Ögonen är geggiga och han sover oroligt. Jag vill ta över hans onda så att han får sova lugnt inatt men tyvärr så går det ju inte... Imorgon är han hemma från förskolan och myser med morbror Robin.
En annan ska ha det nästsista utvecklingssamtalet, vanliga mattelektioner, julbord med eleverna och så DM matcher i innebandy med mina tjejer. Alltså, snart dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men lillskrutten.. hoppas han blir frisk snart! :-)

Massa kramar till er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback