Min tur att vara sjuk

Tänk att jag hade det på känn, men kunde ändå inte sätta fingret på vad det var. Har känt mig lite febrig i veckan, extra lättirriterad och matt. Men i vanlig ordning så är det bara att bita ihop och kämpa på... Tills igår, då det small till i örat. Efter det kom värken, värmen och förlamningen. Halva ansiktet kändes som det brändes. Efter två tre timmar gav jag upp och åkte till akuten och fick konstaterat öroninflammation. Det känns bättre idag men jag är väldigt trött och matt. Noah mår bättre tack och lov och har långtråkigt här hemma så jag önskar jag hade mer energi för att sysselsätta honom. Någon som är hemma idag och vill ta med min sötis på en tur i det vackra vintervädret? Eller som vill komma och bjuda oss på lite lunch här hemma? Man kan ju alltid önska!

Det här innebär inget barnkalas idag hemma hos Elias, vi som längtat så! Ingen match imorgon att se fram emot heller... Avslutningsplaneringar på jobbet halkar efter och jag måste tänka om under helgen. Suck, har tappat alla energi nu och känner mig väldigt låg. Glada och positiva hälsningar tas tacksamt emot här på bloggen!

Hoppas ni har en bra dag, det är otroligt vackert väder ute och det är fredag, har jag hört :)

Kommentarer
Postat av: Faster

Hoppas att ni kryar på er fort,,och sorry att inte jag kan komma, Kramar till er.

2009-12-18 @ 09:54:36
Postat av: Monkan

Krya på dig i massor! Trist vi inte ses idag. Lämnar Noahs bil hos Fridde så du vet, ni ses ju lite oftare!

Kram kram

2009-12-18 @ 10:23:36
Postat av: Camilla

Hoppas du fått antibiotika då går det fort över!!! Var rädd om dig och vila. kram

2009-12-19 @ 14:20:11
Postat av: josse

skickar lite sol och varme fran thailand=)

2009-12-20 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback