Vackert vinterväder

Lugnet har lagt sig här hos oss. Kärleken är och tränar, lilleman har precis somnat och jag har satt mig framför datorn med en kopp te. Tänkte passa på att blogga lite, surfa hem några julklappar och fixa med lite annat smått och gott. Jag har ingenting jag måste rätta eller fixa inför jobb och imorgon väntar en heldag i huvudstaden med en av mina gamla klasser. 

Visst har det varit härligt vinterväder idag? Så mysigt att titta ut genom fönster och se allt det vita. Tråkigt dock med alla snöbollskrig och ofrivilliga mulningar som alltid kommer på en skola. Lilleman har inte ens varit utanför dörren och fått sett allt det vita. Morbror Robin har varit hemma med honom då han både har ögoninflammation och är förkyld med lite feber. Imorgon ska snälla Maja vara hemma och busa med honom, så vi har verkligen tur!


Hade massor på hjärtat igår att blogga om men just nu står det stilla. Längtar efter kvällens långpromenad då kärleken kommit hem. Jag, snön, min mp3 och kanske Erika? Pussar & Kramar!

Musikaliska killen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback