Vackra vinter

Vi är piggare här hemma så imorgon blir det skolavslutning för hela slanten. Noah ska äntligen få springa av sig på förskolan också. Locket för örat är dock kvar, hur länge sitter sådant i? Någon som vet?

Vilket otroligt vackert vinterväder vi har nu, man blir som barn på nytt då man pulsar genom snön. Vi var ute en liten tur igår så Noah fick se snön på riktigt, inte bara genom fönstret. Det var blandad glädje och förskräckelse :) Vi har fått låna Elias pulka och åkt lite och då skrattades det...

Idag har det pysslats lite hemma och varit på världens bullfest hemma hos Elias som fyller 1 år på tisdag. Tänk vad tiden går fort alltså! Det gäller sannerligen att njuta av nuet! Ska se om jag kan smyga ner och tvätta 1 maskin och sedan pyssla färdigt med det sista för morgondagen. Titta här nedanför hur fint det blev med min farmors gamla dekorationer i killarnas rum. Det var A som gärna ville ha dem här och det gjorde mig jätteglad! Många kramar!

Spännande med snöSpännande & LäskigtFarmors gamla juldekorationer



Kommentarer
Postat av: faster

Fina bilder och ja,,vad jag minns dessa gubbar som hängde i köksfönstret

2009-12-21 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback