Ännu en badälskare

Nu är det definitivt konstaterat, om det nu inte var det innan... Noah är också en badälskare som sin mamma, sin äldsta moster och mormor. Han älskar att bada i både poolen och badkaret och dyker för fulla muggar. Det är flera som påpekat att han är som en fisk i vattnet och att han måste tagit lektioner, bra det där med babysim :)

Vi har haft toppenväder idag så det har varit en härlig dag vid poolen. Nu varvar vi ner lite hemma innan det är dags för middag. Jag har precis hittat en sida på nätet så jag kunnat lyssna på alla melodifestivalsbidrag, så nu kan jag andas ut... LIte schlagernörd är jag ju allt! Hoppas att ni mår bra och har en härlig lördagkväll, det ska vi ha over here!

Pussar & Kramar

Glada badkillen
Mina älsklingar
Middagsdags

Kommentarer
Postat av: Faster

Oh vad brun du blivit Johanna. Härliga bilder.

Nu åker jag idag och hoppas bli brun jag oxå. Går väl knappast att undvika. Må bäst och MASSOR MED KRAMAR TILL ER

2009-03-01 @ 08:12:17
Postat av: Faster

Oh vad brun du blivit Johanna. Härliga bilder.

Nu åker jag idag och hoppas bli brun jag oxå. Går väl knappast att undvika. Må bäst och MASSOR MED KRAMAR TILL ER

2009-03-01 @ 08:12:46
Postat av: Frida

Ni är så söta tillsammans allihopa!

Snygg bikini, syster :)!

Postat av: Sofia

Vilka läckra bilder, mkt snygg bikini! Men jag bara undrar en sak... när kommer ni hem?

Kram =D

2009-03-01 @ 20:30:53
Postat av: Monkan

Ser underbart ut verkligen. En annan ska tillbaks till jobbet & verkligheten imorrn igen, usch!

Hade gärna vart hemma till hösten. :)



En fråga till dig.. Har du fått mail om erbjudande till dagis nu?

Lite nyfiken på om du fick på Folkparken? Kan inte du meddela mig så fort du kan ang. det så e du gullig!



Massor med kramar till er alla! Njut av sista tiden nu i solen...

2009-03-01 @ 21:39:51
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Erika

Brun och fin :)



Snart ses vi!



Kram

2009-03-01 @ 23:32:51
Postat av: Anka

Mmmm, ser ut att ni har det såååå skönt. Det är ni värda. Hoppas min dröm inträffar rätt gumman.. Du vet vad jag menar ;)

Vi har nyss kommit hem.

See You

Kramizzzzzzz

2009-03-02 @ 15:04:00
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: jessan

Åhh ni ser ut att ha det underbart!

Snart kommer ni hem dock till rusk och kyla men antar att ni tar med er många fina minnen som ni kan leva påett tag här hemma;)

Saknar er puss & kram!

2009-03-03 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback