Djurens värld

Vad roligt med så många kommentarer på förra inlägget, tack för all er värme och omtanke!

Vi har det toppen och njuter av varje dag. Vädret växlar mellan klarblå himmel och mulet men värmen är här hela tiden och det är så skönt. Vi har verkligen fått komma nära djurens värld här, delfiner som hoppar och leker då vi äter frukost på balkongen, alligatorer bara några meter från bilen, sjökor som glider under ytan vid hamnen och så alla fåglar. Det är svårt att fånga allt det vackra på bild så att det ger det hela rättvisa men här kommer några bilder i alla fall.

Puss & Kram

Alligator
Bebis alligator
Härlig vy

Kommentarer
Postat av: faster

Oh my God för alligatorer,,gulp.

Härlig upplevelse, med sjökor och allt kramar i massor till er...

2009-02-15 @ 19:41:06
Postat av: Monkan

Kul att du uppdaterar lite mitt i allt ni har att göra där borta. :)

Låter som att ni har det kanonbra, härligt... Själv har jag nedräkning till jobbet nu, bara 2 veckor kvar!

Ha det bäst. Kram kram

Postat av: Halmstad

Längesedan jag läste bloggen ! Är ni i Florida? Vad Kul! Önskar jag vore med er. Gillade det landet mycket. För värmen och för naturen och djuren där.Önskar er allt väl! Hör av er när ni kommer hem!Varma kramar från mig och Kenneth plus Skatan så klart!!!NJUT!!!!!!!!!!!!!!

Se till att planera in en resa till vår stad i sommar (säger Skatan och vi)

2009-02-17 @ 08:48:36
Postat av: Tobbe kusin

Hejsan kusin! Jag är så jävla glad för din skull. Hoppas att ni har det bäst i florida. Hälsa mini pojken å stor pojken;)



kram på dig





Madeleine hälsar oxå ;)

2009-02-18 @ 12:32:54
URL: http://www.vasbybk.com
Postat av: Lina

Hej tjejen!

Hoppas att ni har det jättemysigt!

Kram

2009-02-20 @ 08:52:56
Postat av: Monkan

Nu e det nog dax att uppdatera en snabbis igen tycker jag... :)

2009-02-20 @ 15:22:59
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker också det börjar bli dax för en ny uppdatering snart! ;) Hoppas du har det bra & njuter för fulla muggar! När har du planerat att komma hem? aldrig kanske... hehe. Stor kram!

2009-02-21 @ 10:50:19
Postat av: G.Faster

vill ha uppdatering nuuuuuu! Kramar till er

2009-02-23 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback