2009

Efter lite bloggledigt är jag tillbaka för att önska alla en god fortsättning och skicka massor med kramar till alla nära och kära. Än en gång tack för allt ni gjort för mig och Noah under det senaste året. Det har varit ett intensivt år, blandat lycka med sorg och på sätt och vis min bästa tid men även det absolut tyngsta jag varit med om. Ni som står mig närmast vet vad jag menar. Nu är det nya vindar som blåser och för första gången på väldigt länge så andas jag lugnt och med magen. Jag känner mig stark, lyckligt lottad och jag har så mycket att ge igen. Jag är nyfiken på livet, känner att allt är möjligt och att den glada Johanna är tillbaka. 2009 ska bli ett toppenår på alla sätt!

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Maja

Johanna jag tror fullt ut att ditt 2009 kommer bli ett super bra år!!

Det kommer bli ditt och Noahs år :)

Jag hoppas du har haft en underbar nyårsafton, o önska dig god fortsättning.



Kramar

Postat av: Monkan

Låter härligt... Hoppas du hade en mysig nyårskväll. Vi ses snart hoppas jag, va länge sen nu. Kram till dig & Noah

2009-01-01 @ 22:14:15
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Sofia

God fortsättning och Gott Nytt 2009!!! Hoppas att ni haft en super-duper julhelg och nyårsfirande. Här rullar allt på som vanligt, dvs en hel del jobb... men det är bara roligt. Tänker på dig vännen, vore kul att höras på telefon nån dag =D



Kramar

2009-01-04 @ 20:41:31
Postat av: Faster

tack tack för uppvaktningen, det värmer,,och han e för go den lille kram

2009-01-04 @ 21:31:55
Postat av: Johanna

Tack och god fortsättning på er också. Massor med kramar!

2009-01-08 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback