Bästaste grannarna

Tack igen för en mysig kväll igår och för att ni alltid finns där oavsett, det betyder massor! Lägger in en härlig bild på barnen, goaste Hanna & Felix med min lilla guldklimp. Resten av bilderna i min kamera består av två tjejer som gick modevisning och poserar hej vilt :) Men jag lyckades mest fånga en hand här, en rumpa där, en fot där och så vidare. Den andra bilden är så cool på Noah tycker jag! Har fina bilder från dagens invigning på Sollentuna Wellness som pappa och hans sambo Marie startat idag. De kommer upp senare!

Ikväll blir det mys hos fina vännerna Erika & Pontus och lilla Elias såklart. Skickar massor av kramar och styrka till England där en släkting till mina favoriter kämpar. Hälsa alla och sköt om er allihopa, tänker på er!

Pussar & Kramar

Hanna, Felix & Noah
Cool kille

Kommentarer
Postat av: g. Faster

Vilken blick,,där är det kämpaglöd minsann

2009-01-31 @ 20:05:27
Postat av: Erika

Haha vilken pose Noah :)



Kram

2009-01-31 @ 22:50:24
Postat av: Monkan

Hehe, härlig bild där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback