Glad överraskning

Nu har vi äntligen gått upp och ska snart äta lite gröt här hemma. Inatt har Noah sovit i stora sängen och han kan verkligen konsten att bre ut sig. Han har blivit lite snorig igen och vaknar ofta till och blir ledsen och frusterard över andningen. Han fick ligga på min arm och ligga tätt tätt och då somnade han tillslut för natten. Men vad han sparkar och far! Själv låg jag mest som en ostbåge runt honom eller tillslut vid fotändan av sängen :) Så idag är jag lite trött!

Som tur är kommer gulliga Maja om ett tag och ska busa med energiknippet. Jag har lute att fixa med och det är så skönt att kunna fokusera och vara effektiv. Tack för att du finns Maja! Senare idag blir det invigning på nya gymmet Sollentuna Wellness, ska bli kul att se!

Med tanke på min titel på inlägget... Ibland är det så fiffigt att önska sig saker i bloggen :) Mina önskningar har ju slagit in förut om man säger så. Igår fick jag mitt fina armband jag blev så kär i och jag blev så himla glad. Tack snälla älskling, du är bäst!  ♥

Tack också för mysig kväll igår hos familjen Westergård, alltid lika mysigt att träffa er!

Tack för fina mail, sms och hälsningar på olika sätt från många av er som vill peppa, stödja och bara höra hur det är. Det är en del saker som händer och det är mycket som snurrar i mitt huvud, många känslor likaså! Det känns lite som om jag lägger mitt livs pussel just nu. Det kommer bli ett otroligt fint och vackert pussel, men det tar lite tid om man säger så. Tålamod har aldrig varit min starka sida heller men det går rätt okej ändå. Jag ser ju vart det är på väg och det är mina drömmars mål och då bara måste det gå.

Nu ska jag sluta skriva i gåtor och fixa frukost åt mig och lilleman. Han ställer sig upp själv nu mot allt han kommer åt, sängen, bordsben, stol, mot mig och VILL SÅ MYCKET. Det är härligt att se hans utveckling!

Önskar alla en toppenhelg, puss och kram!

Mys i soffan


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack själv för igår!! Supermysigt att ses igen... vi hörs i veckan ang lunch eller promis!! :-D

Kramar

Postat av: Erika

Underbar bild! Han är såååå go :)



Kram

2009-01-31 @ 22:53:16
Postat av: Monkan

Vilken snäll pojk du har... :)

2009-01-31 @ 22:55:00
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback