Gott och blandat

Precis kommit hem från en liten promenad och Noah sover sött i vagnen fortfarande. Borde vika tvätt, städa lite, vila kanske eller bara vara. Vad gör jag, jo bloggar... Känner pressen lite, får kommentarer från alla möjliga håll om att jag måste skriva mera. Inte för att jag faller för grupptrycket men okej då, här kommer några rader...

Noah växer så det knakar, lär sig nya saker varje dag och har bulor och blåmärken lite varstans. En tuff liten kille som slänger sig ut och provar allt. Han pratar massor och det kommer lite ord som låter som titta, mamma och pappa. Vi myser varje dag och har verkligen hittat ett lugn här hemma och jag är så glad för det. Mycket av det beror såklart på allt det härliga som händer runt omkring just nu. Ingen har väl undgått att jag har fjärilar i magen och svävar på moln? Tänk att när man minst anar det kan hitta så rätt och verkligen känna att man hittat hem. Jag kan förstå om det låter lite "klyschigt" men så känns det verkligen. Tack snälla fina underbara du för att du finns i mitt liv!

Vad händer annars då? Ingen träning på ett tag då jag har problem med en visdomstand och äter penicillin för inflammationen. Igår morse hade jag så ont i nacken så jag nästan mådde illa. Så träningssugen och laddad inför helgens viktiga match och ber till högre makter om kraft och energi så att jag kan spela.

Det får nog vara allt för nu, sköt om er!

Badgossen


Kommentarer
Postat av: Monkan

Härligt med ett litet inlägg! Men som sagt, nu blir jag nyfiken även fast jag vet så vet jag ju inte. Ja du fattar va. :)

Ses imorrn vännen! Kramiz



PS. Härligt att höra du mår bra igen!

Postat av: Faster

Krya på dig och din tand, hoppas pencilinet hjälper. Pussa Noah från mig kram kram Ps Hälsa

2009-01-08 @ 18:35:06
Postat av: Sofia

Hallå! Jag blir ju dö-nyfiken ju, vi måste prata snart så att jag får lite uppdatering!!! Jätteskönt att höra att du mår bra och njuter av livet, det är huvudsaken. Sköt om dig tjejen, tänker på dig =D



Kramis

2009-01-08 @ 21:44:54
Postat av: lunkan

Jag ar sa glad for din skull! :)

Ses nar jag kommer hem

Kram!

2009-01-09 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback