Härlig dag

Idag har det verkligen varit underbart vinterväder ute och jag och Noah gick på promenad med Erika & Elias. Tack vännen för en mysig pratstund! Otroligt vad solen kan göra en lycklig och sprallig. Jag fick nästan lite vårkänslor idag :)

Efter promenaden så har vi vilat lite här hemma och jag har äntligen städat bort julen. Jag har inte haft så mycket krafter i veckan så det fick bli lite försenat. Jag känner mig mycket piggare nu och hoppas innerligt att sjukeriet kan vara över nu. Snälla! Imorgon blir det mys i Norrtälje och kanske lite träning på Sats om kroppen tillåter det. Vill verkligen komma igång med träningen nu ordentligt! Skönt att känna det träningssuget igen! Nu ska jag busa med min lilla älskling lite!

Många varma kramar till er alla!

Sötnosen Noah

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vilken fin bild...

Postat av: Frida

goa lilla unge!

2009-01-17 @ 18:46:13
URL: http://www.fridaheerman.blogg.no
Postat av: Faster

Oh va fin han e, lilljohanna verkligen,,vilka ögon kramisar

2009-01-17 @ 19:18:43
Postat av: Anka

Kanonsöt!!!!

2009-01-17 @ 22:23:11
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fin bilden blev :). Ses imrg, kommer ni komma upp i tid tro :)?



Natti natti



kram



2009-01-17 @ 22:46:27
Postat av: Sanna

sååå fin lilla plutt

2009-01-18 @ 17:17:40
Postat av: Erika

Tack för en mysig lunch idag :)



Kram Erika, Elias, Pontus

2009-01-18 @ 18:43:04
Postat av: Johanna

Visst är han fin här, tyckte faktiskt själv att han är lite lik mig här då jag var liten. Kul att du såg det faster!



Tack själva för en toppendag!



Kram på er alla!

2009-01-18 @ 23:22:53
URL: http://hannawiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback