Inte mycket skrivande nu

Så här lite har jag aldrig någonsin bloggat tidigare. Tänk att något som varit så viktigt inte längre känns lika primärt. Jag vet att ni är många som vill höra hur det är med Noah och är nyfikna på vad som händer i vårt liv. Jag ser på statistiken att ni är inne varje dag och är kikar, det värmer!

Hur har vi det då? Jo, Noah kryper för fullt. Det går undan och jag kan inte fastna vid datorn för länge för då kan han ha hittat på vilket bus som helst. Han har i dagarna fått sin första tand vilket gör att han vaknar en del om nätterna. Idag åt han massor av gröt och drack juice alldeles själv i sin flaska till lunch. Det händer nya saker hela tiden och vi har mysiga och intensiva dagar här hemma. Tyvärr så har jag blivit förkyld igen så det blir inte så många utflykter eller annat kul men det kommer det också. Det går mycket halsfluss nu så jag håller tummarna hårt för att vi ska slippa det i alla fall.

Fjärilarna i magen finns kvar och molnen likaså, jag känner mig oerhört lyckligt lottad. Skriver inte mer än så just nu! Här kommer lite bilder från senaste veckan, skriver mer en annan dag!

Många kramar

Charmtroll med faster Sussi
Mammas charmtroll
Coola killen
Puss Älsklingen


Kommentarer
Postat av: Maja

Men vilka härliga bilder, han e ett riktigt litet charmtroll din lilla pojke johanna! Jag gillar den med mössan värsta tuffingen. ;)



Hoppas du blir av med sjukligheterna, själv har jag just blivit frisk igen o är en frisk o pigg Maja igen!!



Kram till er

Postat av: Erika

:) en riktig tuffing i mössan.



Har köpt en liten present till Noah idag.



Kram

2009-01-15 @ 17:11:29
Postat av: Faster

Goa unge kramar i massor till er.

2009-01-15 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback