Några rader...

Känns som läge att uppdatera min lilla blogg lite och här kommer i alla fall några rader. Mycket som händer i mitt liv just nu på alla möjliga plan, men inget jag egentligen känner att jag kan skriva om här. Lite har jag lärt mig :)

Innebandymatch idag, fika med vänner och så kvällsmys med bästa lilla familjen nästgårds. Än en gång inser jag hur otroligt många fina människor jag har runt omkring mig, jag känner mig ödmjuk och tacksam. Det är en del nya ansikten på senaste tiden också och ni är otroligt varma och godhjärtade. Tänk att saker och ting ibland bara blir så bra, av sig självt. Det är väl så man hoppas att livet borde vara om man själv alltid försöker göra gott/rätt...

Lägger in en fin bild på mig och älskade Noah från en härlig dag i Norrtälje med goa vänner och underbara kärleken. Tack för en mysig dag allihopa!

Önskar alla en underbar lördag, wherever you are!

Mammas fina skatt


Kommentarer
Postat av: Anka

Kanon fin bild på er :0)

Kramizar

Postat av: faster

Så jättefin bild verkligen.

2009-01-24 @ 21:07:30
Postat av: Sanna

Vem är fotografen ??? ;p hörde jag Erika? ;)

2009-01-25 @ 12:22:43
Postat av: Johanna

Tack tack! Ja visst är det duktiga Erika som fotat :) Tror kanske att fler bilder från hennes kamera kommer upp snart då vi fångade Noah & Elias på samma bild idag.



Kram på er!

2009-01-25 @ 17:28:29
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Monkan

Mysig bild på er!

2009-01-26 @ 21:13:12
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback