Vill ha...

Idag kom vännen Linda förbi och jag blev så otroligt kär i ett av hennes armband hon hade på sig. Sällan jag fastnar så för något men detta var verkligen min stil. Är det inte jättefint? Brunt och guld är ju mina färger också... Tydligen gjort av en tjej som heter Angela Gotborn och fler av hennes smycken finns här. Tänk om man bara kunde klicka och beställa vad man ville på nätet, det vore ju något!

Jättekul att se dig Linda och tack även för frukosten/brunchen imorse mina goa vänner.

Puss & Kram

Klicka för att visa större bild...

Kommentarer
Postat av: Sanna

du fyller ju år snart ;p skratt



tack för idag

kram

Postat av: Johanna

Det är ju jättelångt kvar men tur att du är positiv. Visst var det fint verkligen? Ha en bra dag vännen, kram!

2009-01-26 @ 08:51:34
URL: http://hannawiksten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom in på din blogg av en slump, och blev även jag förtjust i armbandet. Gick in på sidan du länkat och armbandet säljs nu för bara 149 kr!

/Jessica B

2009-01-28 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback