Ännu längre paus

Idag har det inte blivit något packande alls. Jag har varken haft lust eller ork om jag ska vara ärlig. Jag och Noah åkte på utflykt till Fresta istället där vi träffade en av mina underbara kollegor. Vi byggde med lego, åt lunch, badade i poolen och hade en otroligt avslappnande dag. Noah älskade att bada som alltid! Han bokstavligen slängde sig i poolen, med eller utan flytdräkten på. Om jag inte var i så försökte han backa i lite försiktigt, men i skulle han minsann. Trötta mamman känner att fyra armar till, två ögon till och en jäkla massa c-vitaminer är på sin plats :) Hoppas ni mår bra? Ska röja lite nu innan efterlängtade Prison Break.

Puss & Kram

Kul med lego
Noahs nya flytdräkt
Bus i poolen


Kommentarer
Postat av: Monkan

Ibland måste man få ha en vilodag! Mysig bild på er i vattnet där.. :)

Kram kram

Postat av: Faster

Det e fullfart på han hela tiden :-D

2009-07-29 @ 08:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback