Blandade rader

Tack för alla fina kommentarer här och på facebook om Noahs fina bilder, de värmer! Ett otroligt fint minne och favoritbilden med badbyxorna finns redan inramad här hemma och ska upp på väggen i nya lägenheten.

Jag och Noah var i Strömma ute på Värmdö i fredags till igår och fick helpension på Fasters Bed & Breakfast :) Underbart att få bli lite bortskämd ibland, tack snälla! Imorse cyklade jag och Erika till Sats för att träna lite, jätteskönt för både kroppen och huvudet kände jag. Är VÄLDIGT less på att packa och vara inne i lägenheten med alla kartonger och i alla röra. Robin & Emilia var här och passade Noah och nu ska jag äta äppelpaj med dem. De kikar på Marley & Jag, en film jag såg tidigare i veckan med Maja. Om ni inte sett den, gör det? Mysig med bra pikar på föräldraskapet, ålderskriser och relationer. Skriver mer ikväll, måste få visa bilderna från min och Robins pingismatch igår hemma på köksbordet... Sista bilden här är från igår kväll då Noah somnade på två sekunder efter ett dygn på Värmdö!

Puss & Kram

På cykeltur till svärmor
Bus hemma
Helt slut

Kommentarer
Postat av: josseS

Låter riktigt mysigt å lyxigt=)



Å du, nu e jag tillbaka på bloggen=)

kramisar

Postat av: faster

Han kan då somna i olika lägen,,,när han väl sover:-0 Det e alltid lika trevligt att träffa er oxå kram på er.

2009-07-26 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback