Det närmar sig...

Ikväll får vi nycklarna, imorgon går flyttlasset, nästa vecka börjar Noah förskolan och veckan efter det ska jag börja jobba. Visst är det väl helt normalt och okej om man är lite pirrig i magen då? Noah är med morfar och Marie, älsklingen pluggar och jag försöker röja upp bland det sista. Tyckte jag var värd en liten bloggpaus bara :) Titta vilken fin "börja förskolan" present Noah fick av sin kompis Elias häromdagen. Precis den jag varit och tittat på åt honom, vilken tur vi har. Tack igen bästa familjen Fridner/Carlsson! Hoppas ni har en bra dag?

Puss & Kram


Paket från Elias
Fina ryggsäcken
Stora killen

Kommentarer
Postat av: Monkan

He he, vilken rolig present.. Perfekt ju!

Ja visst e d normalt att va lite pirrig! Själv ska jag märka kläder & fixa förskolepapper på söndag har jag bestämt.

Vi ses, lycka till emd flytten! Kramiz

2009-07-30 @ 13:05:48
Postat av: Rydan

Hej vännen.. vart ska ni flytta? Kram

2009-07-31 @ 09:14:53
Postat av: Anka

Det där var en jättefin present!!!

Du, nu måste vi snart träffas det var länge sen vi sågs :(

Hoppas det går bra med flytten!

Många kramar från Theo ( mamman )

Postat av: Mormor på Grana

Det är så roligt att läsa om allt positivt som händer i Ert liv nu. Lycka till och kram från oss!

2009-08-02 @ 21:49:55
Postat av: Anonym

2009-08-02 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback