Härlig dag

Några korta rader bara innan det är sovdags. Vet att jag är dålig på att blogga just men det är så mycket som händer som jag inte vet hur jag ska skriva om eller om jag ens bör göra det? Därför känns det ibland som lättare att låta bli, svårt att förklara! Idag har i alla fall varit en härlig dag med cykeltur med Noah, fika och mys med goa vännerna Erika, Monkan, Sanna + Elias och stor-Noah såklart. Sedan har jag och älskligen haft en kväll för oss själva med underbart god mat i vackra Uppsala. Noah har röjt hemma hos morfar :) Nu är det dags för ett sent bad och hopp i säng. Hoppas att ni mår gott? Semester eller jobbar? Vad gör ni, lämna gärna ett avtryck :)

Puss & Kram

Badkillen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Johanna jag tror att du kommer få fler som skriver gamla minnen om du skriver det här på bloggen än på fb ;)

Postat av: Elin Ö

Låter som en toppendag! Nästa ggr får du stanna längre i Uppsala så vi kan ses... ;) Jag jobbar inne i sthlm under sommaren, har du tid & lust vore det kul att ta en afterwork/middag/fika ngn eftermiddag! Kram Elin

2009-07-15 @ 15:20:40
Postat av: Erika

Vem har pool?



2009-07-15 @ 17:56:30
Postat av: Faster

Åh Stora killen ju,,,,,nu måste ni snart komma ut hit en sväng,,,över dagen om inte annat kram kram

2009-07-15 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback