Lugnet har lagt sig

Efter en intensiv månad med både det ena och det andra så har allting lugnat ner sig avsevärt och vi njuter här hemma. Inte älsklingen då förstås som sliter i skolbänken men vi andra :) Vi skickar massor av energi såklart till flygfältet precis hela tiden! ♥ Tänker på dig och är så stolt!

Jag och Noah sover länge om morgonen, myser i pyjamas och morgonrock och äter långa frukostar tillsammans. Sedan är det en dusch eller ett bad samt lite bus innan det ska sovas middag, hur Noah kan tänkas sova den ser ni nedan. Idag ska vi till Öppna Förskolan efter middagsluren, bäst att passa på innan de stänger på fredag.
På fredag ska vi till Köping och det var inte igår kan jag lova. Då är det dags för goa kusin Jimmy och det ska bli mysigt att se sina gamla hemtrakter faktiskt. Hoppas på bättre väder då är förra fredagen bara...

Igår var morfar här och hade Noah, min pappa alltså. Jag fick möjlighet att storstäda här hemma utan en liten krabat som skriker då man sätter på dammsugaren eller drar fram allt man precis plockat undan. Skurade golven och rengjorde badrummet också så nu är det rent hus här hemma, toppen! Som en liten belöning så la jag mig tjugo minuter på spikmattan jag lånat av Marie och den är verkligen underbar. Igår slumrade jag till och vaknade av att pappa ringde och sa att de var utanför och gungade. Ryggen känns mycket bättre och jag känner mig faktiskt lite mer i balans rent själsligt också. Jag vill verkligen ha en och kikar lite smått på nätet för att jämföra priser och sorter. Är det någon som har ett bra förslag på inköpsställe?

Önskar alla en toppendag och glöm inte att krama era nära och kära massor!

Noah sover middag

Kommentarer
Postat av: My Moment

Hej Hanna

en hälsning från Arvidsjaur,



Någon som läser din blogg jämt, viskade i mitt öra att du vill ha en Spikmatta. Jag och min fru har ett litet företag som säljer sådana, och en massa annat... / välkommen in till
www.mymoment.se !

2009-06-09 @ 13:23:21
URL: http://www.mymoment.se
Postat av: Lina

Jag sa ju att spikmattor är bra :-)

Kram

2009-06-09 @ 14:53:52
Postat av: Faster

Såg att dom sålde här på hälsokosteaffären,,695kr tror jag,, det e ju bra om du får olka priser att jämföra med. Hälsa Peter och Pussa Noah kram kram

2009-06-09 @ 18:47:16
Postat av: Hanna

vilken underbart gullig bild:)!!

2009-06-09 @ 22:30:49
Postat av: Johanna

Spännande, undrar vem den bloggläsaren är? Nyfiken, nä inte jag heller... Var inne och kikade på er sida samt på flera andra. Trodde faktiskt inte att spikmattan var så dyr. Får klura lite och se när, var och hur men visst vill jag ha en :)



Kram!

2009-06-10 @ 17:16:53
Postat av: Lotta S

Hej Johanna!



Kolla www.gulare.com.



Där finns en spikmatta. Har inte kollat in andra sidor. Vet att priset varierar mycket. Som här i Filipstad på hälsokostbutiken tar de 499 kr.



Lycka till!



Kram!

2009-06-10 @ 17:22:08
Postat av: My Moment

Hallå igen

Jo spikmattor är rätt dyra och det skumma är att vi inte tjänar mycket på dem. Men någon måste göra stora pengar... Ett litet tips bara, de flesta verkar gilla shaktimattan bäst. Men det är så klart individuellt.



Man ska ju inte röja sina källor men...ok Anna heter hon, om jag minns rätt sa hon att ni känner varandra. hälsn Mats

2009-06-10 @ 20:39:12
URL: http://www.mymoment.se
Postat av: Anna Sjödell

Hej Johanna!



hihi, det var jag som "viskade" för mats om mattan:-) jag har själv köpt en av honom, den gröna shakti, den ÄR helt underbar! tänk vad det kostar att gå till naprapaten..och en matta håller ju fler än en gång:-) jag tittar in lite då och då på bloggen, Noah har blivit så stor! kul att se! ha en bra sommar! hälsningar från ett snart myggigt Arvidsjaur!

2009-06-10 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback