Mera festligheter & mera regn

Regnet fortsätter att ösa ner och vi försöker busa och mysa inne så gott det går. Nu när inte Öppna Förskolan är öppen längre så gäller det att ha fantasi. Någon dag snart vill jag åka och bada med Noah, så han får simma lite och dyka och fräscha upp minnet. Kanske börjar han bli så stor också att vi kan åka till ett lekland med lite bollhav? Om någon skulle ha missat det nu så går han nu och har världens fart här hemma, inget står säkert längre! En riktigt aktiv och vild liten kille!

I fredags var vi i Köping för att fira kusinen Jimmy som tog studenten. Mysigt att träffa alla igen och en härlig känsla att komma till sina hemtrakter. Jag är ju född i Köping men minns inget av den tiden då vi flyttade till vilda Väsby då jag fortfarande var liten. Men Köping är alltid speciellt då släkten har bott kvar och vi tillbringat mycket tid där. Vi var ju väldigt mycket hos farmor & farfar och bara att¨åka till köpcentret BigInn väckte minnen. På vägen hem körde vi förbi det älskade huset också och det var inte bara jag som suckade i bilen kan jag lova! ♥


Puss & Kram

Kusin Jimmy
Noah busar i regnet
Jimmy & Noah


Kommentarer
Postat av: Faster

Sitter här på jobbet och kokar av ilska då går jag in på din blogg och tittar på dina bilder och blir varm och lugn igen TACK

2009-06-14 @ 12:37:55
Postat av: Monkan

Stor-Noah vill säkert oxå gärna åka & bada nån dag. Kanske vi kan göra en liten utflykt tillsammans?!

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback