Noah är signad för Barca

Titta vilken fin present Noah fick av gulliga kusinen Tobbe & Madde. Kläderna är givna på pappas kalas på lördag då även han är ett stort fan av dem. Tusen tack! Nu ska vi ut och fixa lite inför morgondagens studenter som ska firas och pappas stora dag i helgen. Precis kommit hem från naprapaten och känne rmig mörbultad men med en lite rakare rygg och längre hals :) Ett besök till imorgon bitti innan firandet så är jag fit for fight igen.

Jag känner att det blåser en positiv vind just nu, saker går lite min väg och det är en otroligt skön känsla. Vill inte tro eller hoppas för mycket men åtminstone slappna av lite i nuet och bara vara. Det får man väl göra i alla fall? Hoppas att ni mår bra också och får en toppenhelg?

Jag har en låt eller snarare en textrad i huvudet hela tiden, vet inte ens var jag hört den senast. Borde vara många år sen. Någon som kan knäcka hela låten eller var den kommer ifrån, kul att testa om ni är med :)

"Nånting händer, det är nåt stort på gång, men våra vänner..."

Pussar & Kramar

Coolaste fotbollskläderna
Buskillen
Noah 08

Kommentarer
Postat av: lillebror

fy! nu får allt då och fixa fram en Royal Blue tröja, Chelsea är laget!!

2009-06-04 @ 14:20:27
Postat av: Monkan

Ja just ja, våra pappor fyller väl samma dag va? 6:e juni.. :)

Vi har oxå student imorrn & kalas på lördag, sen jobba på valet på söndag (glöm inte att rösta)!

Fina kläder Noah fått & skönt att höra det går din väg...

Vi ses & hörs! Kram kram

Postat av: Johanna

Jag vill ju att han ska ha en United dress men är tacksam och glad för vad ni än hittar på :) Han får välja själv sen då han blir STOR, hehe! Ingen gissning på låten från någon av er, jag är förvånad :)



Kram!

2009-06-04 @ 14:26:36
Postat av: Sanna

Johanna är det inte Bumbibjörnarna? :$



2009-06-04 @ 15:16:41
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad skönt att höra att det går din väg just nu, det får mig att tro att det gått ganska bra med det du hade framför dig när vi sågs sist.

Ta hand om er och ge Noah en kram från oss.

2009-06-04 @ 15:17:28
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

...de vaktar(?) natten lång och de finns i trakten här omkring, vill du ha hjälp så ring. Här kommer Piff o Puff, de e på gång, här kommer Piff o Puff, varje gång nu. Här kommer världens bästa räddningspatrull som löser fallen för din skull!



Eh... har nog kollat lite för mkt på Disneydags när det begav sig =D

Kram!

2009-06-04 @ 16:47:56
Postat av: Johanna

Bra där Sofia :) Den går jag och nynnar på hela dagarna utan att ha sett Disneydags på flera år. Märkligt va :) Kram på er!

2009-06-04 @ 18:58:53
Postat av: FAster

Oh jag längtar efter att få träffa er imorgon.

2009-06-05 @ 21:50:40
Postat av: FAster

Oh jag längtar efter att få träffa er imorgon.

2009-06-05 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback