Regn & rusk men jag har hittat värme ändå

Igår var det värme på Öppna Förskolan, så mysigt att vara där. För en gångs skull var det många pappor där och jag måste säga att stämningen aldrig varit trevligare. Vissa mammor är så tysta, tittar märkligt och är så överbeskyddande över sina barn. Undrar varför det är så? Ibland blir det så mycket prestige och jämförande mammor emellan, förstår ni hur jag menar?

Värme var det också igår kväll då Robin & Emilia var här och passade Noah så att jag fick åka på SatsDans med tjejerna. Vilken härlig känsla det ger i magen, musiken, rörelserna (oavsett om de sitter) och glädjen. Värme att ha lillebror och flickvän i huset också, allid lika goa! Noah var upprymd till tusen och hade svårt att somna för natten, så han fick ligga bredvid mig i sängen och han somnade så sött tillslut
på mitt bröst. Det var inte igår och mammahjärtat blev så varmt!

Mys idag med Erika och lilla Elias samt Emma och lilla Melker. Först en liten promenad i duggregnet sedan tjejsnack, tända ljus, lunch, te och så jordgubbar med glass. Som sagt regn och rusk, men värmen finns där ändå. Lite överallt faktiskt och det är en underbar känsla att vara mottaglig för den.

Har så många fina bilder i mobilen som jag försöker ladda upp men det går inte alls. Får be älsklingen om hjälp vid tillfälle eller mitt data proffs borta in the UK :) Dags att fixa med lite fotoalbum och liknande pyssel också, känner mig inspirerad till tusen.

Pussar och kramar och VÄRME till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att läsa att du mår så bra, Johanna det e du värd,,efter allt,,,massor med kramar rill er.

2009-06-10 @ 18:56:32
Postat av: Anonym

Härligt att läsa att du mår så bra, Johanna det e du värd,,efter allt,,,massor med kramar rill er.

2009-06-10 @ 18:56:56
Postat av: Anonym

var det som skrev förra inlägget ju

2009-06-10 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback