Smygjobba lite

Idag ska jag på mysig lunch med gamla arbetslaget, en härlig tradition så här precis innan skolan slutar. Sedan tänkte jag passa på att fixa med nya skrivbordet på jobbet och lite andra saker på eftermiddagen. Allt för att vara så förberedd det bara går sen till augusti. Skönt att solen tittar fram idag, det ger lite energi. Noah ska vara med moster Frida mer eller mindre hela dan då det är SatsDans på schemat ikväll sen. Tack snälla syster! Här kommer en härlig bild på mitt lilla busfrö från igår. Visst är tröjan fin, den har jag haft då jag var liten :)

Puss & Kram

Buskillen Noah

Kommentarer
Postat av: Hanna i England

What a happy chappy! I can't wait to give him lots of snuggles when I come in July.

2009-06-16 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback