Underbar vecka i Dalarna

Nu är vi hemma igen efter en härlig vecka i Dalarna. Vi åkte ju med goda vännerna Fridner och bodde in oss hos deras släktingar. Vilken gästfrihet! Vi har ätit gott, sovit underbart gott och njutit till fullo. Vädret började ju lite ostabilt men slutade med värme och sol. Tack snälla allihop för en härlig vecka, mina batterier i själen har verkligen laddats.

Dert är mycket som händer nu och jag vill inte skriva om något innan saker och ting är klara. Men håll tummarna är ni snälla! Om dessa pusselbitar faller på plats så kommer allt bli så mycket bättre och lugnare. Den där positiva vinden jag pratade om förut håller kanske i sig, jag hoppas på det!

Här kommer några bilder från veckan i Dalarna, finns massor men jag vet inte om alla vill vara med här på bloggen... 
Hoppas ni mår gott allihopa i hettan?

Puss & Kram

Midsommarstången
Uppehåll tack och lov
Litet tivoli
Glad buskille
Barnpoolen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga sommarbilder.. Håller tummarna!

2009-06-29 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback