Födelsedagsbilder

Vilken härlig dag vi hade igår! Tack snälla för alla fina presenter till Noah och för att ni kom och delade dagen med oss. Min kamera var inte på sitt bästa humör igår då flera bilder var väldigt suddiga. Här kommer några från födelsedagen i alla fall. Ska forska fram lite fler bilder och kanske kommer det upp mer vid tillfälle? Vet att det finns bilder på andras bloggar samt facebook så den som är ivrig kan säkert leta fram redan nu. Den som vill kan läsa fina rader på Sannas blogg som gjorde mig väldigt rörd och glad igår, klicka här.

Pussar & Kramar

Kul med ballonger
Full koncentration
Redo för kalas
Alla nya leksaker
Jag & lilla goa Elias


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, superfina bilder från den stora dagen! Har även kollat in de bilderna du länkat till på fb. Noah är så stor och fin, och du ser strålande vacker ut min vän =)



Kram!

2009-03-24 @ 09:01:52
Postat av: Johanna

Tack snälla Sofia! Hoppas solen skiner i Götet också idag? Slår en pling någon dag så vi kan komma ikapp lite :)



Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback