Grattis älskade Noah

För ett år sen låg jag med blandade tankar och funderingar på BB på Karolinska. Vad är det som händer egentligen? Läkarna pratar om akut kejsarsnitt om några timmar, men det är ju så lång tid kvar. Det är mars och de sa ju i början av juni. Så mycket som inte är ordnat än där hemma. Bebisen har inte ens en egen säng... Allt var upp och ner och det är mycket jag tyvärr inte ens minns. Jag vet dock att jag var rädd, orolig och ledsen över mitt lilla knyttes start i livet. Vad hände sen då? Jo, det tittade ut en liten kämpe full av iver och charm. En liten krabat som älskar människor, att skratta, att busa och som gör sin mamma stolt och lycklig varje dag. Idag fyller min älskling 1 år och än en gång vill jag skriva tack till alla som finns vid vår sida dag som natt.

Grattis Noah, mamma älskar dig!

Grodan Noah



Kommentarer
Postat av: Erika

Ååå vilken fin!



Kram

2009-03-22 @ 01:26:11
Postat av: Helen

Stort Grattis till Noah på hans 1-årsdag! Kram

2009-03-22 @ 08:52:55
Postat av: Gun i H-stad

Grattis lille gubben. Goare kille finns inte! Stora många varma mjuka kramar från mig och Kenneth och tant Skatan--om hon inte kommer ihåg att skicka själv. Tant Skatan har varit sjuk ganska så länge nu hon oxå,så det kan hända att hon har tappat bort minnet. Grattis och HURRA på Dig.

2009-03-22 @ 09:37:22
Postat av: G,Faster

Grattis grattis och nu kom en lite t[r,,m[nga kramar fr[n mig,,,,jag har ju faktiskt ringt ox[ ju kram

2009-03-22 @ 10:06:15
Postat av: G,Faster

Grattis grattis och nu kom en lite t[r,,m[nga kramar fr[n mig,,,,jag har ju faktiskt ringt ox[ ju kram

2009-03-22 @ 10:06:54
Postat av: Ullis

Grattis goa, söta Noah!!!

Massa kramar

Postat av: Frida

Grattis Noah!

Vi ses snart :)

2009-03-22 @ 11:17:19
URL: http://www.friidus.blogg.no
Postat av: Maja

Såååå jätte stort grattis igen till Noah!!

Det e sjuk hur fort tiden har gått juh, men en sån fin lite kille som har vuxit upp o blivit stor. :)

Hoppas eran lilla familj får en toppen dag tillsammans iaf. :)



See u

Kramisar

2009-03-22 @ 16:22:16
Postat av: jenny finland

grattis till lill pojken! han är verkligen ett litet charmtroll av bildena att dömma..

2009-03-23 @ 08:33:29
Postat av: L

2009-03-23 @ 14:55:08
Postat av: Linda R

Grattis lilla killen!!! Nu är jag hemma i Sverige igen och på jobbet. Ingen smygstart här inte. Kram på er!!!

2009-03-23 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback