Hem ljuva hem

Nu är vi hemma igen efter en helt underbar resa. Efter ett dygn av sömn, uppackning och fixande så känns det ungefär som vanligt. Fast ändå inte såklart, då hjärtat är så mycket lättare och själen gladare. Härlig känsla! Imorgon blir det ett spännande besök på Bvc för att kika på lillemans vikt och längd. Nu är det dags att hoppa i säng trots att min egen Skalman klocka inte bestämt sig om klockan är ett på natten eller sju på kvällen :)

Tack för alla fina kommentarer och hälsningar under resan, alltid kul att läsa alla positiva kommentarer och få lite feedback. Sköt om er alla goa fina varma bloggläsare och vänner.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Gun i H-stad

Skönt att ha er i Sverige igen. Och att ni haft det underbart--så ni kan leva på det ett tag framåt. Vila nu ut och sen hoppas jag få höra av Dig!

Kram Gun

2009-03-12 @ 10:01:15
Postat av: Ullis

valkomna hem till sverige igen da...snart ar vi ocksa dar...inte for att jag har ngn hemlangtan... :-)

Kramar!!

Postat av: Anka

Antar du min utmaning???

2009-03-17 @ 16:21:10
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback