Några rader

Här blåser det för fulla muggar men solen tittar ändå fram som tur är. Vi har busat i lekparken och tittat på delfiner. Igår var vi på ett museum här i stan som drivs av pensionärer som på ett eller annat sätt arbetat på NASA. De visade runt och berättade en massa spännande historia. Jag fick hålla i en tidning som var utgiven den 21 juli 1969 med massor av sidor om Neil Armstrong och de första stegen på månen. Det var en häftig känsla. På fredag tror jag vi åker till Kennedy Space Center och kikar runt, då ska det fotas kan jag lova!

Hoppas att ni mår bra och att våren snart hittar till Svedala på riktigt. Sköt om er, vi skickar massor av kramar!

I lekparken


Kommentarer
Postat av: Anka

Jättefin bild!!!!

Ni ser ut att må TOPPEN......

Kramar från oss till er.

Postat av: Sanna

Miss yah

2009-03-05 @ 15:23:31
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla Anka! Sanna, jag saknar er där hemma också. Tänk om man bara kunde trycka på en knapp, åka hem och fika lite och så tillbaka igen :) Men snart ses vi!



Kram så länge!

2009-03-06 @ 01:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback